Sommerfesten alle vil huske i mange år

Hvad gør en fest særlig og uforglemmelig? Det er sjældent én ting, men det er sikkert og vist, at det rigtige setup kan løfte stemningen og sikre, at alle er godt tilpas.

Derfor har vi klædt Hindsgavl Slot ekstra godt på til sommerens store fester med permanent opstillet telt, tipi og loungemiljø i hjertet af gårdrummet foran slottet. Her er læ, her er atmosfære, og her er adgang til de omkringliggende bygninger, så I bekvemt kan være op til 1500 deltagere. Her kan I gå til og fra teltet – nogle kan slappe af i cone-teltene i loungen, mens andre hygger sig i tipien eller til koncert i Tranesalen.

Kort sagt – her er det nemt at veksle mellem business og pleasure. Vi har de perfekte, utraditionelle rammer til at udstille, præsentere, spise, netværke, blive underholdt, grine, danse og slappe af. Vores fast sammentømrede eventhold på over 100 fastansatte får magien til at ske.

Vil I samle alle jeres afdelinger til årets feel-good fest? Vil I udstille jeres produkter og slutte af med et festligt brag? Eller ønsker I jer et kickoff, der starter med strategi og ender på dansegulvet? Ring og få en snak om mulighederne. Lad os hjælpe jer med at skabe den perfekte fest! Kontakt os i dag for en uforpligtende snak – vi står klar til at gøre jeres event uforglemmeligt!

Ring til os Send en forespørgsel

Det ultimative setup til at styrke sammenholdet og de gode forbindelser

Med telt, tipi og loungemiljø placeret strategisk – og hyggeligt – på den grønne gårdsplads foran Slotsladen, har vi tæt, overdækket adgang til både Tranesalen og Restaurant Louise. Det giver et væld af fleksible muligheder, hvor fest og fagligt indhold har mulighed for at smelte sammen til en oplevelse i særklasse.

Vi kan opsætte scene i teltet, tipien eller Tranesalen til band, stand up, foredrag, oplæg – hvad I end kunne tænke jer. Det sparrer vi gerne med jer om, ligesom vi kan komme med kreative indspark, der kan løfte jeres fest og give deltagerne en uventet wow-effekt.

Se området her
I er ganske enkelt verdensmestre i super god service!! Så kort tænker jeg, det kan siges.
Elisabeth Hess
Direktionssekretær, DLG

Skal din virksomhed noget særligt vigtigt eller stort?

På Hindsgavl Slot har vi både rammerne og ekspertisen til at få dine vildeste idéer til at ske – f.eks. en firma-festival i Dyrehaven for 1000 gæster med teambuilding, streetfood og livemusik! Vi har vores storslåede, historiske rammer og smuk natur så langt øjet rækker.

Vi har vores egen dekoratør, vores egne gartnere og 10.000 m2 køkkenhave med bistader, frugttræer og blomster, der forsyner slottet med friske råvarer. Men først og fremmest har vi et fantastisk, sammentømret hold af medarbejdere, der hver dag gør sig umage for at levere den ypperste oplevelse og den helt rette stemning. Betragt os som et eventsted med 100 fastansatte, der arbejder sammen som ét hold. Det giver et yderst konkurrencedygtigt setup, hvor næsten intet er umuligt.

Læs mere om firmafest på Hindsgavl Slot her

 

    Send forespørgsel om event

    Firmanavn*

    Navn* - Dit fulde navn

    Telefonnummer*

    Email*

    Adresse

    Adresselinje 2

    Postnummer

    By

    Land

    Skriv din besked her

    Drejer din henvendelse sig om afholdelsen af et møde eller arrangement?
    Udfyld da også gerne nedestående:

    Ca. antal personer

    Arrangementets startdato

    Arrangementets slutdato - hvis det strækker sig over flere dage

    Arrangementets starttidspunkt

    Arrangementets sluttidspunkt

    Antal værelser - hvis der ønskes overnatning

    Kommentarer & særlige vigtige detaljer

    Jeg ønsker at modtage nyhedsbreve om:

    Under hele vores ophold var alle, vi var i kontakt med, virkelig servicemindede. Utroligt kompetente, imødekommende og interesserede i, at vi skulle få et godt ophold. Hver gang, vi spurgte eller bad om noget, blev der reageret på det med det samme.
    Peter Madsen
    Projektleder