En aflysning førte til et nyt favoritsted

Da svenske André Olsson, SOPREMAs Managing Director Nordic Countries, skulle finde det perfekte sted til et 3-dages strategimøde for ham og de andre Managing Directors fra Nordeuropa, havde han klare forventninger til både kvalitet og lokation.

Oprindeligt havde han booket et andet konferencehotel i Danmark, som han kendte. Men da datoen blev ændret i sidste øjeblik, måtte han finde et alternativ. Gennem et dansk bookingbureau blev han præsenteret for flere muligheder, og valget faldt hurtigt på Hindsgavl Slot:

”De havde hele pakken. Et højt serviceniveau, flotte faciliteter, smukke omgivelser. Og så ligger det tæt på både Billund lufthavn og vores danske kontor i Hedensted. Det var en stor fordel, at vi ikke behøvede at booke flere forskellige lokationer for få opfyldt vores dagsorden. Vi manglede ingenting på Hindsgavl Slot,” siger han og tilføjer med et smil: ”Det skulle da lige være et træningscenter, men til gengæld var vi flere, der virkelig nød en morgenløbetur langs vandet og skoven.”

Vi manglede ingenting på Hindsgavl Slot. Det skulle da lige være et træningscenter, men til gengæld var vi flere, der virkelig nød en morgenløbetur langs vandet og skoven.
André Olsson
Managing Director Nordic Countries hos SOPREMA

Niveauet imponerede

André Olsson og hans kollegaer fra Holland, Belgien, Irland og England er vant til professionelle rammer på deres forretningsrejser, og forventningen til Hindsgavl Slot var tilsvarende høj. Den blev fuldt ud indfriet hos deltagerne:

”Mine kollegaer bemærkede flere gange undervejs: ’Wow, et godt sted, du har fundet!’ og var meget tilfredse med alt fra mødelokalerne til maden. Alle var virkelig glade, også for serviceniveauet,” fortæller André Olsson. ”Det gjorde en forskel, at personalet var opmærksomme, vidende og hjælpsomme, uanset hvad vi havde brug for undervejs,” tilføjer han, ”for det var med til at skabe en gennemført oplevelse, som vi vil huske.”

Man kan mærke den gode stemning

André Olsson fortæller, at han blev positivt overrasket over det høje serviceniveau på tværs af medarbejderne:
”Én ting er, at jeg havde en rigtig god oplevelse med koordinatoren Julie. Hun tog sig af alt, så jeg ikke skulle bruge ekstra tid på noget som helst trods den korte tidsfrist – det kørte bare på skinner, og sådan skal det også være. Noget andet er, at alle de andre medarbejdere på slottet var lige så imødekommende og professionelle,” siger han og uddyber:

”Jeg har besøgt mange virksomheder i løbet af året, og man mærker altid stemningen med det samme, også på Hindsgavl Slot. Så snart man træder ind i receptionen, bliver man mødt med smil og venlighed. De er virkelig rare, uden at det er for meget. Bare en virkelig god stemning,” siger han og tilføjer afsluttende: ”Her kommer vi meget gerne igen.”