Den personlige tilgang gør forskellen

I mere end 20 år har kursus- og rådgivningsvirksomheden Learn2Lead brugt Hindsgavl Slot til at afholde ledelseskurser, rådgivning og sparring for blandt andet Energinet, hvor de styrker lederes evne til at kommunikere klart og skabe resultater gennem personlig gennemslagskraft – en opgave, som varetages af Director Otto Schütt:

”Vi har afholdt utallige kurser på Hindsgavl Slot gennem årene og har opbygget en helt særlig relation til stedet og folkene her. Her er et højt niveau af service og nogle unikke omgivelser med smukke bygninger og dejlig natur lige ned til vandet. Men det afgørende er faktisk den umiddelbare stemning og personlige tilgang, vi bliver mødt med hver gang, vi er her. Det er ikke et standard konferencecenter – her er sjæl og ægte menneskelig varme.”

Det er også derfor, Otto Schütt anbefaler Hindsgavl Slot vidt og bredt til sine kunder og forretningsforbindelser:

”Beliggenheden er god, og man føler sig bare godt tilpas ved at være der. Alt er super velholdt. Det er kvalitet hele vejen igennem, om du kigger på bygningerne, hvad gartnerne foretager sig i køkkenhaven, eller hvordan servicen er på slottet. Der er ikke en finger at sætte på noget.”

Selvom der er flere arrangementer i huset, får vi nøjagtig samme opmærksomhed. Det går aldrig ud over kvaliteten af vores kurser og arrangementer.
Otto Schütt
Director hos Learn2Lead

Når professionelle rammer føles hjemlige

Otto Schütt fremhæver, hvordan det professionelle værtskab og stedets unikke charme skaber de perfekte rammer for kurserne:

”Deltagerne slapper hurtigt af, for her er fedt at være. Jeg joker tit og siger til dem: ’Jamen, det er sådan set ligesom derhjemme, hvor du bor’ – og det er jo fordi, der ikke er noget snobberi. Her er bare lækkert og gennemført. Det hænger sammen med den måde, stedet bliver drevet på, og de folk der er der.”

Men det er også en personlig oplevelse for Otto Schütt at komme på Hindsgavl Slot, fortæller han:

”I det øjeblik jeg kører ind på gårdspladsen, står portieren klar med nøgle og et varmt velkommen, altid på en ordentlig, personlig måde. Det betyder noget, at man kan få en lille snak og tage lidt gas på hinanden. Hindsgavl Slot er gode til at tiltrække medarbejdere med personlighed og beholde dem. Mange af dem, jeg har med at gøre, har været der i mange år, modsat hvad man ellers ser i branchen.”

Den faglige stolthed skinner igennem overalt

”Det generelle for Hindsgavl Slot er, at de er på forkant,” fortæller Otto Schütt og uddyber: ”Vi er ret firkantede med, hvordan vi kunne tænke os tingene, og der kender de os og husker vores præferencer. De gange, der er sket en fejl, bliver der omgående rettet op på det. Man kan virkelig mærke, at de er meget ærekære – der MÅ simpelthen ikke ske fejl, ellers gør det ondt på dem,” smiler han.

Stoltheden mærkes også i forplejningen, siger Otto Schütt: ”Det er dygtige kokke. God og veltilberedt mad, uden at være prætentiøst. Jeg spiser af og til på værelset, og der mærker man igen den personlige tilgang: ’Vi finder lige noget godt til dig’ og så kommer de med en skøn servering og et godt glas til.”

Generelt oplever Otto Schütt et personale, der tager ansvar udover det sædvanlige:

”En dag efter en overnatning var en af vores konsulenter presset på tid. Hun skulle nå et tog, og der var bud efter taxaerne. Der tilbød en fra receptionen køre hende til banegården, så hun kunne nå sit tog. Det er dét niveau af service, der gør, at man bliver ved med at komme.”