Unik firmafest på Hindsgavl Slot

Mangler du stedet til jeres næste firmafest? Eller kunne du tænke dig at slutte konferencen af med et brag af en fest? Så ring og snak med os om, hvad du kunne tænke dig. Når du planlægger en firmafest hos os, får du tilknyttet en fast kontaktperson, så det bliver ekstra nemt for dig

Vi har stor erfaring med at arrangere firmaarrangementer og temafester, man taler om længe efter – som da Hindsgavl Slot blev til Hogwarts under Implement Consulting Groups 3-dages event, hvor de holdt fest med Harry Potter-tema. Vores kreative fest- og eventteam er fulde af idéer, og mulighederne er næsten uendelige her på Hindsgavl Slot.

Firma- og temafester kan arrangeres som enkeltstående events eller som afslutning på møder, konferencer eller andre faglige arrangementer. Vores erfaring er, at det er en perfekt mulighed for at give deltagerne en helt speciel oplevelse og afslutte jeres firmaophold med manér.

Tag en snak med os på 6340 6685 Download firmafestmappen 2024

Vi står klar til at hjælpe dig med din firmafest

Kontakt vores dygtige Fest- og eventkoordinator, Emma Vive, i dag på 6340 6685 eller send hende en mail på fest@hindsgavl.dk

Overnatning på slottet eller i staldene

Mange vælger at overnatte i forlængelse af et firmaarrangement. Det giver deltagerne de optimale betingelser for at få det fulde udbytte af en hyggelig, sjov eller lærerig dag. På alle vores værelser finder du bord og stol, WiFi og fladskærms-tv. Alle værelser har desuden eget bad og toilet.

Vi råder over 120 flotte værelser. Størstedelen fremstår i slotsstil, mens værelserne i staldene er renoverede i moderne og enkel stil. Uanset hvilke værelser du vælger, vil du opleve, hvordan historien spiller en stor rolle i indretningen.

Ved større arrangementer arrangerer vi supplerende overnatning hos vores samarbejdspartnere i lokalområdet, hvad enten I kommer 300 eller 1000 deltagere.

Se værelserne her
Det faglige oplæg forud for middagen og festen trak lidt ud, men det havde vi også taget højde for, og personalet på Hindsgavl var superfleksible i forhold til det.
Jesper Søgård
Autohuset Vestergaard

Skal den have på alle tangenter?

På Hindsgavl Slot kan vi næsten med garanti få selv dine vildeste idéer til gå i opfyldelse. Udover at vi har vores eget fast sammentømrede hold på 100 fastansatte, har vi en række faste samarbejdspartnere at trække på ved særligt store events.

For eksempel stablede vi en firma-festival for 1000 gæster på benene i vores smukke omgivelser lige uden for døren. Programmet stod bl.a. på teambuilding, adventure-aktiviteter på havet, streetfood og livemusik med Andreas Odbjerg.

”Tusind tak for sidst. Vi er meget tilfredse, og i dag vælter det ind med tilkendegivelser over vores fantastiske arrangement i lørdags. Desuden har jeg kun mødt glade, smilende ansatte, som har hoppet og sprunget for det mindste, jeg har spurgt til. Så kæmpe ros til jer alle!” – Stine Birkelund Junker, Beierholm.

Få en uforpligtende snak med vores dygtige Fest- og eventkoordinator, Emma Vive, på 6340 6685 eller send hende en mail på fest@hindsgavl.dk