Events og firmafester,
I vil huske i årevis

 

Leder du efter et unikt venue til noget særligt, stort eller vigtigt? Variationen i både lokaler og omgivelser gør Hindsgavl Slot til et populært sted for et væld af firmafester, udstillinger, kick offs, produktlanceringer – og andre mere atypiske firmaarrangementer som fx en Adventure Festival for over tusind deltagere, hvor Lillebælt og engen bag slottet blev afgørende dele af setuppet.

Vi har mange års erfaring med at skabe rammerne for mindeværdige firmaevents og stemningsfulde fester. Vi lytter til dine ønsker, kommer med idéer og giver sparring, så dit arrangement bliver præcis, som du vil have det. Du kan betragte os som dit eget, velbeliggende eventsted lige midt i Danmark – med fast kontaktperson og omkring 100 fastansatte, der arbejder sammen som ét hold.

Send en forespørgsel Hent mere materiale her

Vi står klar til at hjælpe dig med dine events og fester

Kontakt vores dygtige Fest- og eventkoordinator, Emma Vive, i dag på 6340 6685 eller send hende en mail på fest@hindsgavl.dk

At eventet blev en succes, skyldes helt sikkert den store indsats, der blev lagt i både planlægning og udførelse. På selve dagen gled det hele bare; teknikken, parkeringen, maden. Alle hos jer var meget søde og hjælpsomme. Så stor ros fra os.
siger Rikke N. Kristiansen
Marketing- og eventkoordinator hos VW

Rammerne for en uforglemmelig oplevelse

Hindsgavl Slot har en unik sammensætning af historiske bygninger og moderne lokaler, omgivet af storslået natur med park, eng og skov lige ned til Fænøsund. Uanset hvilken type firmaarrangement, I skal holde, har vi uden tvivl passende lokaler eller udendørsarealer til netop dit event.

God plads både inde og ude

Vores store, restaurerede agerumslade er perfekt til de helt store arrangementer med op til 300 deltagere i ét lokale. Ladens funktionelle, nutidige og stemningsfulde design gør den velegnet til alt lige fra messer, udstillinger og teaterforestillinger til de helt store firmafester. Bliver I flere end 300 deltagere, har vi mulighed for at åbne foldedørene mellem Restaurant Louise og Tranesalen, der ligger i forlængelse af hinanden i Slotsladen. Med denne løsning kan I være helt op til 500 deltagere. Se mere

Ønsker I derimod at være i tæt kontakt med slottets naturområder, arrangerer vi gerne en teltfest med plads til op mod 2.000 gæster eller et brag af en firmafestival i det fri med teambuilding, streetfood og livemusik – mulighederne er mange, og vores dygtige konferenceteam har både passionen og fagligheden til at sparre og konceptudvikle med jer.

Læs mere om lokaler