Vi står klar til at hjælpe dig med dine events og fester
Kontakt vores dygtige Fest- og eventkoordinator, Emma Vive, i dag på 6340 6685 eller send hende en mail på fest@hindsgavl.dk
Leder du efter et unikt venue til noget særligt, stort eller vigtigt? Variationen i både lokaler og omgivelser gør Hindsgavl Slot til et populært sted for et væld af firmafester, udstillinger, kick offs, produktlanceringer – og andre mere atypiske firmaarrangementer som fx en Adventure Festival for over tusind deltagere, hvor Lillebælt og engen bag slottet blev afgørende dele af setuppet.
Vi har mange års erfaring med at skabe rammerne for mindeværdige firmaevents og stemningsfulde fester. Vi lytter til dine ønsker, kommer med idéer og giver sparring, så dit arrangement bliver præcis, som du vil have det. Du kan betragte os som dit eget, velbeliggende eventsted lige midt i Danmark – med fast kontaktperson og omkring 100 fastansatte, der arbejder sammen som ét hold.
Send en forespørgsel Hent mere materiale herKontakt vores dygtige Fest- og eventkoordinator, Emma Vive, i dag på 6340 6685 eller send hende en mail på fest@hindsgavl.dk
Autohuset Vestergaard tog hul på 2018 og 2020 med et stort kick off-arrangement på Hindsgavl Slot. Her deltog ca. 440 af virksomhedens medarbejdere i såvel de faglige som festlige begivenheder.
Læs her, hvor Kommunikations- og marketingschef, Jesper Søgård, fortæller om, hvad der gjorde deres arrangement til en succes.
Hindsgavl Slot har en unik sammensætning af historiske bygninger og moderne lokaler, omgivet af storslået natur med park, eng og skov lige ned til Fænøsund. Uanset hvilken type firmaarrangement, I skal holde, har vi uden tvivl passende lokaler eller udendørsarealer til netop dit event.
Vores store, restaurerede agerumslade er perfekt til de helt store arrangementer med op til 300 deltagere i ét lokale. Ladens funktionelle, nutidige og stemningsfulde design gør den velegnet til alt lige fra messer, udstillinger og teaterforestillinger til de helt store firmafester. Bliver I flere end 300 deltagere, har vi mulighed for at åbne foldedørene mellem Restaurant Louise og Tranesalen, der ligger i forlængelse af hinanden i Slotsladen. Med denne løsning kan I være helt op til 500 deltagere. Se mere
Ønsker I derimod at være i tæt kontakt med slottets naturområder, arrangerer vi gerne en teltfest med plads til op mod 2.000 gæster eller et brag af en firmafestival i det fri med teambuilding, streetfood og livemusik – mulighederne er mange, og vores dygtige konferenceteam har både passionen og fagligheden til at sparre og konceptudvikle med jer.
Læs mere om lokaler