Events og firmafester
på Hindsgavl Slot

 

Variationen i både lokaler og omgivelser gør Hindsgavl Slot til en populær venue for et væld af firmafester, udstillinger, kick offs, produktlanceringer – og andre mere atypiske firmaarrangementer som fx en Adventure Festival for over tusind deltagere, hvor Lillebælt og engen bag slottet blev afgørende dele af setuppet.

Vi har mange års erfaring med at skabe rammerne for mindeværdige events og stemningsfulde fester. Vi lytter til dine ønsker og imødekommer dem, så dit arrangement bliver præcis, som du vil have det.

Send en forespørgsel

Vi står klar til at hjælpe dig med dine events og fester

Kontakt vores dygtige Fest- og eventkoordinator, Emma Vive, i dag på 6340 6685 eller send hende en mail på ev@hindsgavl.dk

At eventet blev en succes, skyldes helt sikkert den store indsats, der blev lagt i både planlægning og udførelse. På selve dagen gled det hele bare; teknikken, parkeringen, maden. Alle hos jer var meget søde og hjælpsomme. Så stor ros fra os.
siger Rikke N. Kristiansen
Marketing- og eventkoordinator hos VW

Rammerne for en uforglemmelig oplevelse

Hindsgavl Slot har en unik sammensætning af historiske bygninger og moderne lokaler, omgivet af storslået natur lige ned til Fænøsund. Uanset hvilken type firmaarrangement I skal holde, har vi uden tvivl passende lokaler.

Vores store, restaurerede agerumslade er perfekt til de helt store arrangementer med op til 300 deltagere i ét lokale. Ladens funktionelle og nutidige design gør den velegnet til alt lige fra messer, udstillinger og teaterforestillinger til de helt store firmafester. Bliver I flere end 300 deltagere, har vi mulighed for at åbne foldedørene mellem Restaurant Louise og Tranesalen. Med denne løsning kan I være helt op til 500 deltagere. Læs mere her.

Ønsker I derimod at være i tæt kontakt med slottets naturområder, arrangerer vi gerne en teltfest med plads til op mod 2.000 gæster.

Læs mere om lokaler