Events og firmafester,
I vil huske i årevis

Leder du efter et unikt venue til noget særligt, stort eller vigtigt? På Hindsgavl Slot i Middelfart finder du både stemningsfulde omgivelser og fleksible lokaler, som gør stedet ideelt til alt fra firmafester og produktlanceringer til udstillinger, kick-offs og utraditionelle events. Vi har eksempelvis lagt arealer til en Adventure Festival med over tusind deltagere, hvor både Lillebælt og den smukke eng bag slottet indgik som en naturlig del af eventets setup.

Med mange års erfaring i at afholde professionelle og mindeværdige firmaarrangementer, hjælper vi dig med alt fra planlægning til afvikling. Vi lytter til dine ønsker, bidrager med idéer og sørger for, at dit event bliver præcis, som du forestiller dig det. Tænk på os som dit professionelle og velplacerede eventsted i Middelfart – med fast kontaktperson og omkring 100 dedikerede medarbejdere, der arbejder sammen som ét team for at skabe den helt rigtige oplevelse.

Kontakt os i dag for en uforpligtende snak om dine muligheder – vi hjælper dig med at skabe et unikt og mindeværdigt firmaevent!

Send en forespørgsel Hent mere materiale her

Vi står klar til at hjælpe dig med dine events og fester

Kontakt vores dygtige Konferencekoordinator, Julie Lund Hindsgavl, i dag på 6340 6726 eller send hende en mail på jlh@hindsgavl.dk

At eventet blev en succes, skyldes helt sikkert den store indsats, der blev lagt i både planlægning og udførelse. På selve dagen gled det hele bare; teknikken, parkeringen, maden. Alle hos jer var meget søde og hjælpsomme. Så stor ros fra os.
siger Rikke N. Kristiansen
Marketing- og eventkoordinator hos VW

Rammerne for en uforglemmelig oplevelse

Hindsgavl Slot har en unik sammensætning af historiske bygninger og moderne lokaler, omgivet af storslået natur med park, eng og skov lige ned til Fænøsund. Beliggende i Middelfart tilbyder vi en særlig atmosfære, hvor både ro og inspiration går hånd i hånd. Uanset hvilken type firmaarrangement, I skal holde, har vi uden tvivl passende lokaler eller udendørsarealer til netop dit event. Giv jeres arrangement et eksklusivt touch med gastronomiske oplevelser fra vores køkken, der byder på sæsonbaserede retter lavet af lokale råvarer. Kombiner det hele med en overnatning i vores charmerende værelser, så jeres event i Middelfart bliver en helhedsoplevelse, der sent vil blive glemt.

God plads både inde og ude

Vores store, restaurerede agerumslade er perfekt til de helt store arrangementer med op til 300 deltagere i ét lokale. Ladens funktionelle, nutidige og stemningsfulde design gør den velegnet til alt lige fra messer, udstillinger og teaterforestillinger til de helt store firmafester. Bliver I flere end 300 deltagere, har vi mulighed for at åbne foldedørene mellem Restaurant Louise og Tranesalen, der ligger i forlængelse af hinanden i Slotsladen. Med denne løsning kan I være helt op til 500 deltagere. Se mere

Ønsker I derimod at være i tæt kontakt med slottets naturområder, arrangerer vi gerne en teltfest med plads til op mod 2.000 gæster eller et brag af en firmafestival i det fri med teambuilding, streetfood og livemusik – mulighederne er mange, og vores dygtige konferenceteam har både passionen og fagligheden til at sparre og konceptudvikle med jer.

Læs mere om lokaler