Events og firmafester på Hindsgavl Slot

Gennem årene har Hindsgavl Slot lagt hus til et væld af firmafester, udstillinger, produktlanceringer – og andre mere atypiske firmaarrangementer som f.eks. intimkoncerter.

Vi har stor erfaring med at skabe rammerne for stemningsfulde fester og mindeværdige events. Hos os er ingen arrangementer for store eller små. Vi lytter til dine ønsker og imødekommer dem, så dit arrangement bliver lige, som du vil have det.

Send en forespørgsel

Vi står klar til at hjælpe dig med dine events og fester

Kontakt vores dygtige Konferencekoordinator, Ditte Volquards, i dag på 6340 6688 eller send hende en mail på dv@hindsgavl.dk

At eventet blev en succes, skyldes helt sikkert den store indsats, der blev lagt i både planlægning og udførelse. På selve dagen gled det hele bare; teknikken, parkeringen, maden. Alle hos jer var meget søde og hjælpsomme. Så stor ros fra os.
siger Rikke N. Kristiansen
Marketing- og eventkoordinator hos VW

Rammerne for en uforglemmelig oplevelse

Hindsgavl Slot har en unik sammensætning af historiske bygninger og moderne lokaler, omgivet af storslået natur lige ned til Fænøsund. Uanset hvilken type firmaarrangement I skal holde, har vi uden tvivl passende lokaler.

Vores store, restaurerede agerumslade er perfekt til de helt store arrangementer med op til 300 deltagere i ét lokale. Ladens funktionelle og nutidige design gør den velegnet til alt lige fra messer, udstillinger og teaterforestillinger til de helt store firmafester. Bliver I flere end 300 deltagere, har vi mulighed for at åbne foldedørene mellem Restaurant Louise og Tranesalen. Med denne løsning kan I være helt op til 500 deltagere. Læs mere her.

Ønsker I derimod at være i tæt kontakt med slottets naturområder, arrangerer vi gerne en teltfest med plads til op mod 2.000 gæster.

Læs mere om lokaler