Tips til succesfulde møder, konferencer og events

Har du ansvaret for at planlægge vigtige møder, store konferencer eller andre events, der betyder noget for din virksomhed? Så læs med her, hvor vi sætter fokus på de gode møder – fra det vigtige forarbejde til selve afviklingen.

Hindsgavl Slot danner hvert år rammen om flere tusinde timers møder, konferencer og andre events. For os handler det om at få det hele til at glide glat, så dine deltagere får det ud af mødet, som de skal – og gerne lidt til.

Her på siden kan du få tips til valg af mødested, planlægning af mødet, afviklingen og du kan læse mere om dygtige konference team. Vi tilbyder også rådgivning om, hvordan du kan skabe et møde, der både er produktivt og inspirerende, samtidig med at du får adgang til alle de nødvendige faciliteter og ressourcer for en vellykket afvikling.

Send en mødeforespørgsel

Find inspiration her

møde på hindsgavl slot

Tilbudsfasen

Hvordan vælger du det rette sted til et møde, en konference, en firmafest eller et andet vigtigt event?

Hvilke faktorer spiller ind, og hvordan sammenligner du priser på tværs af mødesteder, der ikke har spor til fælles?

Læs mere her
mad til mødet på hindsgavl slot

Planlægningsfasen

Når du har fundet det rette sted til dit møde, og det kontraktmæssige er på plads, begynder den videre planlægning.

I denne fase er tæt dialog med din kontaktperson på stedet helt essentiel for at sikre en succesfuld afvikling.

Læs mere her
Alle medarbejdere har fokus på dit arrangement

Afviklingen

Al forarbejdet er gjort, detaljerne er på plads og deltagerne er på trapperne. Dagen er kommet, hvor frugten af den grundige planlægning skal høstes.

Læs med her, hvor konferencechef Christina Skjellerup, fortæller om, hvad der gør dagen til en succes.

Læs mere her
Hindsgavl Slot - Konferenceteam

Personlig kontakt

Hos os har du altid den samme, faste kontaktperson fra du booker, til vi vinker på gensyn.

Din personlige kontakt sørger for, at dit arrangement forløber præcis som det skal – ikke bare gnidningsløst, men også med det særlige ekstra, der overrasker!

Mød teamet her